30 Kasım 2011 Çarşamba

Hazır Mesaj Kutusu Oluşturma



               Burada istediğiniz mesajı mesaj türünü ve başlığını belirleyerek gösterebilirsiniz. Aşağıda hazırlamış olduğum videoda da nasıl çalıştığını görebilirsiniz.


Public Class Form1
    Dim a, b, c

    Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
        a = TextBox1.Text
        If ComboBox1.SelectedItem = "Uyarı" Then
            b = MsgBoxStyle.Exclamation
        ElseIf ComboBox1.SelectedItem = "Bilgilendirme" Then
            b = MsgBoxStyle.Information
        ElseIf ComboBox1.SelectedItem = "Hata" Then
            b = MsgBoxStyle.Critical
        End If
        c = TextBox2.Text
        MsgBox(a, b, c)
    End Sub
End Class



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hürriyet